Yleiset sopimusehdot
Yleiset sopimusehdot
Voimassa 29.6.2025 alkaen
(Huom! Tällä sivulla on yleiset sopimusehdot)
1. Palveluntarjoaja
Kopio Rasteri Oy
Y-tunnus: 2933439-7
Sähköposti: [email protected]
2. Yleistä
Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä ”asiakas”) ja Kopio Rasteri Oy (jäljempänä ”yritys”) välisessä suhteessa. Yritys tarjoaa palveluina digitaalista sisältöä (esim. verkkokursseja) sekä henkilökohtaista valmennusta.
3. Sopimuksen voimassaolo
Sopimus asiakkaan ja yrityksen välillä on kertaluontoinen. Se syntyy, kun asiakas ostaa palvelun tai tuotteen. Sopimus päättyy, kun palvelu ja siihen liittyvät maksut on suoritettu loppuun.
4. Käyttöoikeus
Vain tuotteen tai palvelun ostaneella henkilöllä on oikeus sen sisältöön. Käyttäjätunnuksia tai muita palveluun liittyviä tietoja ei saa luovuttaa toiselle.
5. Hinnat
Yrityksellä on oikeus muuttaa hintoja. Verkkokaupassa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV 25,5 %).
6. Maksuehdot
-
Palvelut voi maksaa eri maksutavoilla (pankki- ja luottokortit).
-
Maksunvälityksessä käytetään Stripea (Stripe Payments Europe, Ltd) ja Kajabia (Kajabi LLC).
-
Viivästyneistä maksuista peritään viivästyskorko ja perintäkulut.
-
Maksamattomien maksujen vuoksi pääsy palveluihin voidaan estää.
-
Yritys ei vastaa kolmansien osapuolten maksuehdoista (esim. osamaksupalvelut).
7. Osamaksu
-
Osamaksu tarkoittaa rajattua määrää erissä maksettavia maksuja.
-
Ensimmäinen erä veloitetaan oston yhteydessä, seuraavat kuukausittain.
-
Jos veloitus epäonnistuu, pääsy palveluun katkaistaan, kunnes maksu on suoritettu.
-
Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että maksuvälineellä on katetta.
-
Useiden maksamattomien erien vuoksi yritys voi veloittaa kerralla kaikki maksamatta olevat erät.
-
Laskulla veloitettaessa lisätään maksumuistutuslisä.
8. Ehtojen muutos
Yrityksellä on oikeus muuttaa näitä ehtoja. Asiakas on velvollinen tarkistamaan ehtojen sisällön ja lopettamaan palveluiden käytön, mikäli ei hyväksy ehtoja.
9. Henkilötietojen käsittely
Yritys noudattaa tietosuojalakia ja käsittelee henkilötietoja tietosuojaselosteen mukaisesti.
Tietosuojaseloste löytyy yrityksen verkkosivuilta.
10. Vastuunrajoitukset
-
Yritys ei vastaa välillisistä tai välittömistä vahingoista, ellei laki toisin määrää.
-
Yritys ei vastaa teknisistä häiriöistä tai kolmansien osapuolten järjestelmistä johtuvista ongelmista.
-
Yritys ei takaa palvelujen tai tuotteiden tiettyjä lopputuloksia (esim. rahallinen hyöty, fyysiset tulokset).
11. Erimielisyydet ja sovellettava laki
-
Mahdolliset riidat pyritään ratkaisemaan neuvottelemalla.
-
Kuluttaja voi tarvittaessa kääntyä kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) tai kuluttajaneuvonnan (www.kuluttajaneuvonta.fi) puoleen.
-
Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia ja riidat käsitellään yrityksen kotipaikan tuomioistuimessa, ellei muuta sovita.